loading...
خرید بک لینک با کیفیت
فروغ بازدید : 2970 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

وقتی وب‌سایت شما به تعداد بازدید ثابتی می‌رسد و پس از آن، رشدی در رتبه‌ی سایت مشاهده نمی‌کنید، مطمئنا به سراغ خرید بک لینک می‌روید. در همین اتمسفر در حال گشتن هستید که با تبلیغ‌هایی مثل خرید بک لینک ارزان و دائمی مواجه می‌شوید. سپس یک علامت سوال روی سر شما نقش می‌بندد و با خود می‌گویید که آیا جمع بستن ارزان و دائمی امکان‌پذیر است؟ باید همین اول کار تکلیف را مشخص کنیم که در دنیای بک‌لینک همه چیز شدنی است. اما مسأله‌ی مهم‌تر خروجی و نتیجه‌ی خرید بک لینک دائمی و ارزان است که باید روی آن بیشتر حرف بزنیم.

 

خرید بک لینک ارزان به ریسکش نمی‌ارزد

وقتی به تعریف بک لینک نگاه کنید، فاکتور کیفیت بسیار خود را پراهمیت جلوه می‌دهد. در حقیقت بک‌لینک باکیفیت است که مسیر رشد مخاطبان و بهتر شدن رتبه‌ی سایت را هموار می‌کند. حالا اگر قبول کنید که هیچ ارزانی‌ای بی‌حکمت نیست، باید به خرید بک لینک با قیمت‌های بسیار کم هم شک کنید. چون کسی که بتواند بک‌لینک با کیفیت ایجاد کند، این زر قیمتی را به بهای اندک نمی‌دهد. پس یک جای کار می‌لنگد که شخصی یا شرکتی حاضر می‌شود به شما بک لینک ارزان بفروشد.

حالا اگر دل را به دریا زدید و خواستید خرید بک لینک ارزان را هم امتحان کنید، باید مراقب باشید که در معرض پنالتی گوگل قرار نگیرید. چون شاید سایت‌های مبدأ دارای اعتبار کافی نباشند و در لیست سیاه گوگل قرار گرفته باشند. یک استراتژی برای پیشگیری از آسیب، این است که به جای خرید انبوه بک لینک، تعداد محدودی بک‌لینک بخرید تا اگر دچار مشکل شدید، سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید جلوی ضرر را بگیرید.

 

خرید بک لینک دائمی ارزان نیست

هنگام خرید بک لینک حتما باید به دائمی بودن آن‌ها دقت کنید. برخی از فروشندگان تضمینی از این بابت نمی‌دهند و شما باید ترسی از این عدم ضمانت داشته باشید. اما اصلا چرا دائمی بودن بک‌لینک مهم است؟ موتورهای جست‌وجو مثل گوگل، کراولری دارند که به طور مرتب سایت‌ها را جست‌وجو و ایندکس می‌کنند. وقتی بک لینک دائمی بخرید، در همه‌ی این جست‌وجوها اعتبار اهدایی به سایت شما کما فی‌السابق حفظ می‌شود. اما اگر خرید بک لینک دائمی نباشد، پس از چند ماه ناگهان تعداد زیادی از آن‌ها خراب یا حذف می‌شوند. در این حالت، کراولر تغییری را نسبت به وب‌سایت شما اعمال می‌کند که باعث افت اعتبار و رتبه‌ی سایت شما می‌گردد. حالا خر بیاور و باقالی بار کن. دیگر نه می‌توانید از سایتی که بک لینک خریده‌اید، پولتان را پس بگیرید، نه می‌توانید دوباره آن لینک‌ها را برگردانید.

طبق این فرایند، می‌توانید تشخیص دهید که خرید بک لینک دائمی و با کیفیت به هیچ وجه ارزان نیست؛ چرا که اعتباری همیشگی را به وب‌سایت شما می‌دهد و شما هم باید قدردان این لطف مادام‌العمر باشید.

 

بک لینک با کیفیت بخرید تا رستگار شوید

خرید بک لینک قوی دائمی

در دعوای بین خرید بک لینک ارزان یا دائمی من طرف بک‌لینک با کیفیت را می‌گیرم! زمانه قابل پیش‌بینی نیست. شاید توانستید بک لینک با کیفیت و در عین حال ارزان بخرید. پس نمی‌توانم کاملا با خرید بک لینک ارزان مخالفت کنم. از سوی دیگر، شاید در صحبت با فروشندگان بک‌لینک با تأکید بر دائمی بودن لینک‌ها، اصلا گزینه‌ی ارزانی در اختیار شما قرار نگیرد. پس در این مواقع هم من به نفع بک لینک دائمی رأی می‌دهم.

حالا اگر با من هم‌نظرید که باید بک لینک با کیفیت بخرید، شاید بپرسید که چگونه بین این همه فروشنده، به‌گزین کنم؟ پرسش هوشمندانه‌ای‌ست. وقتی در گوگل برای خرید بک لینک جست‌وجو می‌کنید، به بیشتر سایت‌ها سر بزنید. قیمت‌ها را مقایسه کنید و سپس پس از غربال کردن اولیه که احتمالا خودتان می‌توانید از نوع طراحی سایت، مطالب وبلاگ و دیگر مشخصه‌ها این کار را انجام دهید، به چند گزینه می‌رسید. از بین آن‌ها باید وب‌سایتی را انتخاب کنید که انواع بک‌لینک‌ها را ارائه می‌کند و از این نظر جامعیت دارد. همچنین به کمک افزونه‌ها یا سایت‌های تعیین تعداد بک‌لینک، ببینید که خود سایت فروشنده، چه تعداد بک لینک دارد. چون کسی که بلد است بیل بزند، اول باغچه‌ی خودش را بیل می‌زند. اگر این مراحل را طی کنید، در نهایت باید بتوانید خرید بک لینک را با اطمینان انجام دهید.

 

حرف آخر

در رقابت مجازی بین سایت‌ها، کسی برنده است که تیمش را در همه‌ی عرصه‌ها قوی می‌کند. پس نباید فقط به خرید بک لینک بسنده کنید و بشینید و پا روی پا بیندازید. این نصیحت ساده اما مهم را از من داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2060
  • آی پی دیروز : 1903
  • بازدید امروز : 6,425
  • باردید دیروز : 16,798
  • گوگل امروز : 120
  • گوگل دیروز : 256
  • بازدید هفته : 23,223
  • بازدید ماه : 416,362
  • بازدید سال : 2,169,883
  • بازدید کلی : 32,545,771